Pytania i odpowiedzi


  • :
  • Kontakt
  • Restauracje
  • Rezerwacje
  • Festiwal
  • Płatność
  • Karty podarunkowe i kody rezerwacji
  • Konto Gościa

Kontakt

Jeśli potrzebujesz pomocy i chcesz się z nami skontaktować:

Ukryj
Pokaż

Jeśli chcesz się z nami skontaktować wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń do Biura Obsługi Gościa Restaurant Week.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
– w dni powszednie otwartych rezerwacji festiwalowych w godzinach 9.00-19.00
– w weekendy otwartych rezerwacji festiwalowych w godzinach 11.00-19.00
– w pozostałe dni powszednie w godzinach 10.00-17.00
tel. 798 971 263

Restauracje

Jakie restauracje biorą udział w Festiwalu?

Ukryj
Pokaż

Restauracje biorące udział w Festiwalu są starannie selekcjonowane w oparciu o wysoką jakość kuchni i produktów, poziom autorskiego menu, poziom obsługi kelnerskiej (restauracje nie posiadające obsługi kelnerskiej nie biorą udziału w Festiwalu) i spełniają warunek nie sieciowości.

Jak zarezerwować stolik?

Ukryj
Pokaż

Rezerwacje stolików na Festiwal są tak proste, jak rezerwacja biletu do kina! 🙂

 

Wystarczy wejść na www.restaurantweek.pl i zalogować się na Konto Gościa lub zarejestrować nowe konto (założyć Konto Gościa), by sprawnie wybierać pośród wymarzonych restauracji. Wybierz miasto lub region, restaurację z trzydaniowym menu, dzień, godzinę i liczbę osób. Jeśli chcesz skosztować Festiwalowego Koktajlu koniecznie zaznacz tę opcję dokonując rezerwacji. Następnie opłać swoją rezerwację za pośrednictwem systemu PayU. Po dokonaniu płatności, na adres, na który zostało założone Konto Gościa otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

 

Rezerwacje powyżej 8 osób obsługujemy poprzez kontakt z infolinią pod adresem mejlowym [email protected]

Na czym polega menu festiwalowe? Co jeżeli mam alergie na określone składniki?

Ukryj
Pokaż

Menu festiwalowe to zestaw dań skomponowanych przez najlepszych szefów kuchni, specjalnie na daną edycję Restaurant Week – przystawka, danie główne i deser. Przed dokonaniem rezerwacji upewnij się, że żaden ze składników wybranego menu festiwalowego nie powoduje u Ciebie reakcji alergicznej, bowiem zmiana składników menu na życzenie nie jest obligatoryjna. Weryfikacji możesz dokonać kontaktując się z restauracją przed datą swojej rezerwacji lub w trakcie wizyty u obsługi restauracji.

Czym jest koktajl festiwalowy?

Ukryj
Pokaż

Koktajl festiwalowy MARTINI TONIC to uniwersalny aperitiv. W ostatnich latach na całym świecie jego popularność dynamicznie wzrasta. Pobudza apetyt, wpisując się najnowsze koktajlowe trendy.

Koktajl festiwalowy serwowany jest Gościom restauracji dzięki współpracy z Martini – Sponsorem Wydarzenia oraz Partnerem Koktajlowym – marką KINLEY.

Czy muszę pokazać swoją rezerwację w restauracji?

Ukryj
Pokaż

Nie musisz drukować swojego potwierdzenia rezerwacji – po wejściu do restauracji możesz ją pokazać na ekranie telefonu lub podać imię i nazwisko osoby, która dokonała rezerwacji (właściciela Konta Gościa) bez konieczności pokazywania potwierdzenia.

Czy konieczna jest punktualność?

Ukryj
Pokaż

Prosimy o punktualność :). Twój czas to 90 minut od godziny rozpoczęcia Twojej rezerwacji. Po tym czasie będą już czekać kolejni Goście. Chcemy, by każdy miał równe szanse na swoje trzydaniowe menu.

Co się stanie jak spóźnię się pół godziny?

Ukryj
Pokaż

Chcemy dać wszystkim równe szanse na odbycie pełnowymiarowego doświadczenia restauracyjnego, w związku z tym jeśli spóźnisz się więcej niż 20min restauracja ma prawo odmówić przyjęcia i realizacji Twojej rezerwacji, bez zwrotu kosztów rezerwacji czy możliwości przełożenia na inny termin.

Jak ocenić swoje doświadczenie?

Ukryj
Pokaż

Wejdź na www.restaurantweek.pl, zaloguj się na swoje Konto Gościa i wybierz zakładkę Historia rezerwacji. Wybierz „Oceń” przy rezerwacji, którą chcesz ocenić. Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych ocena zostanie zapisana i nie będzie można jej edytować. Pamiętaj, że restauracja liczy na Twoją szczerą opinię!

Rezerwacje

Czy mogę dokonać zmian w swojej rezerwacji?

Ukryj
Pokaż

Po zalogowaniu na Konto Gościa możesz zmienić swoją rezerwację korzystając z przycisku „Zmień”. Pamiętaj, że zmian możesz dokonywać nie później niż na 24h przed terminem na jaki zarezerwowałeś swój stolik w restauracji i maksymalnie do godz 17:00 dnia poprzedzającego termin rezerwacji. Po tym terminie zmiana rezerwacji jest niemożliwa.

Co mogę zmienić w swojej rezerwacji?

Ukryj
Pokaż

Możesz dokonać zmiany restauracji, daty, godziny lub zwiększyć liczbę Gości. Nie ma możliwości zmiany miasta, w którym dokonałeś rezerwacji na inne miasto oraz nie można zmniejszać liczby Gości na rezerwacji.

 

Pamiętaj, że zwiększając liczbę Gości, system poprosi Cię o dokonanie płatności za dodatkowe osoby. Po dokonaniu płatności uzupełniającej otrzymasz drogą mailową potwierdzenie rezerwacji uwzględniające dokonane zmiany.

Czy mogę anulować rezerwację?

Ukryj
Pokaż

Tak, jeśli anulujesz swoją rezerwację wcześniej niż 7 dni przed datą realizacji rezerwacji otrzymasz od nas 100% zwrot kosztów. Jeśli anulujesz swoją rezerwację później niż 7 dni względem zarezerwowanej wizyty, a wcześniej niż o godz. 17:00 dnia poprzedzającego wizytę zwrócimy Ci 50% kosztów. Jeśli będziesz chciał anulować swoją rezerwację w dzień jej odbycia lub później niż o godz.17:00 dnia poprzedzającego wizytę, zgodnie z regulaminem, nie zwracamy środków gdyż restauracja będzie już przygotowana na Twoją wizytę.

Warunki anulowania rezerwacji opisane są szczegółowo w Paragrafie VI Regulaminu Restaurant Week dostępnym pod adresem https://restaurantweek.pl/regulaminy/


W jaki sposób anulować swoją rezerwację?

Ukryj
Pokaż

Wystarczy zalogować się na swoje Konto Gościa, w zakładce „Historia rezerwacji” wybrać  Rezerwację do anulowania i skorzystać z przycisku „Anuluj” znajdującego się po prawej stronie.

 

Pamiętaj, że anulowanie rezerwacji jest procesem nieodwracalnym. Jeśli anulujesz swoją rezerwację nie będzie możliwości jej przywrócenia.

 

Jeśli anulujesz swoją rezerwację otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie anulacji. Jeśli anulowałeś swoją rezerwację lecz nie otrzymałeś potwierdzenia jej anulowania, skontaktuj się z Biurem Obsługi Gościa.

 

Jeśli anulowałeś swoją rezerwację koniecznie poinformuj nas mailowo o odstąpieniu od umowy podając nazwisko na które została złożona rezerwacja oraz jej numer – to w znacznym stopniu przyspieszy zwrot wpłaconych środków.

Co mam zrobić, jeśli przypadkowo/niechcący anulowałem swoją rezerwację?

Ukryj
Pokaż

Anulowanie rezerwacji jest procesem nieodwracalnym. Jeśli anulowałeś swoją rezerwację nie ma możliwości jej przywrócenia. Jeśli anulowałeś rezerwację niechcący, skontaktuj się z Biurem Obsługi Gościa telefonicznie lub mailowo, by otrzymać pomoc w jej odtworzeniu.

Co w sytuacji, gdy chcę anulować rezerwację dokonaną za pomocą Kodu wcześniejszej rezerwacji?

Ukryj
Pokaż

Jeśli dokonałeś rezerwacji za pomocą Kodu wcześniejszej rezerwacji, po jej anulowaniu zostanie przywrócona możliwość ponownego użycia kodu. Za rezerwacje dokonane za pośrednictwem kodu wcześniejszej rezerwacji nie zwracamy pieniędzy. Szczegółowe warunki odstąpienia od zakupu Kodu wcześniejszej rezerwacji znajdziesz w Regulaminie wcześniejszych rezerwacji dostępnym pod adresem https://restaurantweek.pl/regulamin-wczesniejszych-rezerwacji/

Czemu nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji mailem?

Ukryj
Pokaż

Upewnij się, czy dokonując rezerwacji bez zalogowania na Konto Gościa podałeś prawidłowy adres e-mail – to najczęstszy powód nieotrzymania Potwierdzenia rezerwacji.

Jeśli podałeś prawidłowy adres e-mail i nie znalazłeś Potwierdzenia rezerwacji w skrzynce głównej, zajrzyj do folderu Spam lub do innych folderów na swojej poczcie.

Jeśli żadna z powyższych metod nie będzie efektywna, no cóż, czasami trzeba chwilkę poczekać 🙂 Jeżeli czas oczekiwania na potwierdzenie rezerwacji przekroczy 60 minut, prosimy o sprawdzenie statusu płatności. Jeżeli płatność została dokonana, ale potwierdzenia nadal brak – prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny z Biurem Obsługi Gościa.

Do kiedy najpóźniej mogę dokonać rezerwacji na Festiwal?

Ukryj
Pokaż

Rezerwacji na Festiwal można dokonać do 20:00 dnia poprzedzającego wizytę w restauracji.

Dokonałem rezerwacji ale chcę zabrać więcej osób. Jak mogę to zmienić?

Ukryj
Pokaż

Wystarczy zalogować się na swoje Konto Gościa, wybrać aktualną rezerwację i edytować zamówienie korzystając z przycisku „Zmień”. Zostaniesz przekierowany na stronę umożliwiającą ponowny wybór restauracji, ilości osób, daty, godziny i menu. Po dokonaniu zmiany zostaniesz przeniesiony do okna Podsumowania rezerwacji. Jeśli wszystko się zgadza wybierz przycisk “Płacę”. System przekieruje Cię do płatności PayU. Po dokonaniu płatności uzupełniającej otrzymasz drogą mailową potwierdzenie rezerwacji uwzględniające dokonane zmiany.

 

Nie ma niestety możliwości zmniejszenia liczby osób.

 

Rezerwacje powyżej 8 osób obsługujemy poprzez kontakt z infolinią pod adresem mejlowym [email protected]

Czy mogę dokonać rezerwacji dla jednej osoby?

Ukryj
Pokaż

Nie ma takiej możliwości.

Co to jest wcześniejsza rezerwacja?

Ukryj
Pokaż

Wcześniejsza rezerwacja to więcej restauracji i lepsze stoliki do wyboru!

Wcześniejsza rezerwacja jest szansą na zarezerwowanie wizyty w wymarzonej restauracji przed innymi Gośćmi. Po wykupieniu wcześniejszej rezerwacji otrzymasz od nas specjalny dostęp, dzięki któremu 24h przed oficjalnym otwarciem możliwości rezerwacji dla wszystkich Gości Restaurant Weeka będziesz mógł dokonać swojej rezerwacji.

 

Wcześniejsza rezerwacja to jak rozpakowywanie prezentów wcześniej niż inni. 🙂

 

Kod wcześniejszej rezerwacji jest de facto voucherem, który posłuży Ci do bezpłatnego zarezerwowania swojego wymarzonego stolika w wybranej restauracji. Nie jest on przypisany do Twojego Konta Gościa i może zostać użyty do dokonania rezerwacji na dowolne nazwisko.

 

Wcześniejsza rezerwacja działa jedynie podczas Festiwalu, na który został zakupiony.

Dlaczego nie działa kod rabatowy do rezerwacji, który otrzymałem od Restaurant Weeka?

Ukryj
Pokaż

Upewnij się, że wpisujesz kod we właściwym miejscu (ostatni krok rezerwacyjny po rozwinięciu pola „Kod rabatowy”) Jeśli miejsce wpisywania jest prawidłowe, prosimy o ponowne sprawdzenie wprowadzanego kodu, wielkości liter, brak spacji itp innych znaków. Najwygodniej jest skorzystać z narzędzia kopiuj/wklej.

Kody rabatowe składają się ze znaków alfanumerycznych, tzn. cyfr od 0 do 9 oraz liter alfabetu łacińskiego. W niektórych przypadkach występuje również znak “#”.

W jaki sposób działa zasada “ósmy Gość gratis”?

Ukryj
Pokaż

Mechanizm „ósmy Gość gratis” działa wyłącznie przy dokonywaniu rezerwacji ośmioosobowej (8).

 

Przy dokonywaniu rezerwacji dla ośmiu (8) osób w podsumowaniu rezerwacji do zapłaty będzie automatycznie naliczona kwota o wartości siedmiu (7) osób.

 

System nie nalicza zniżki w momencie gdy dokonywana jest 2 x czteroosobowa (4) rezerwacja lub 2 x trzyosobowa (3) + 1 x dwuosobowa (2) lub w sytuacji wybrania rezerwacji siedmioosobowej (7).

 

Rezerwacje powyżej 8 osób obsługujemy poprzez kontakt z infolinią pod adresem mejlowym [email protected]

Festiwal

Jaka jest idea Festiwalu?

Ukryj
Pokaż

Festiwal najlepszych restauracji organizowany jest od 2014 roku i łączy wszystkie najlepsze niezależne Restauracje w największych polskich miastach.

Ideą zespołu i współtwórców (Restauracji, Partnerów, Patronów, instytucji wspierających wydarzenie) Festiwalu Restaurant Week i Restaurant Week jest promocja oraz wspieranie rozwoju polskiej sceny restauracyjnej poprzez cykliczne, konsekwentne przybliżanie jej działalności Gościom Festiwalu. Naszym celem jest zarówno zbliżanie Gości do restauracji jak i restauracji do Gości. Chcemy przełamywać bariery, które wstrzymują Gości przed częstym spędzaniem czasu w restauracjach. Restaurant Week i Restaurant Week to niepowtarzalna okazja na poznanie najlepszych restauracji w ich festiwalowym, popisowym wydaniu.

Jak często odbywa się Festiwal?

Ukryj
Pokaż

Festiwal najlepszych restauracji Restaurant Week odbywa się dwa razy do roku – na wiosnę i na jesień.

 

Z kolei Festiwal sztuki restauracyjnej Fine Dining Week odbywa się dwa razy do roku – zimą i latem.

Ile miast bierze udział w Festiwalu?

Ukryj
Pokaż

Fine Dining Week odbywał się do tej pory w Krakowie i Warszawie. Zimą 2018 roku zadebiutowały Poznań i Wrocław.


Ostatnia edycja Restaurant Week zgromadziła dziesiątki tysięcy Gości w ponad 35 miastach w 13 regionach w kraju:
Białystok, Kraków, Lublin, Łódź, Podhale, Poznań, Rzeszów, Silesia, Słupsk i Ustka, Szczecin, Toruń, Trójmiasto, Warmia i Mazury, Warszawa, Wrocław. 

Płatność

Chciałem dokonać rezerwacji ale podczas płatności system się zawiesił. Jak mogę sprawdzić czy moja rezerwacja została zarejestrowana?

Ukryj
Pokaż

Zaloguj się na swoje Konto Gościa i sprawdź, czy Twoja rezerwacja jest widoczna w zakładce Historia rezerwacji. Jeśli widzisz potwierdzenie rezerwacji, to wszystko jest ok i Twoja płatność przebiegła pomyślnie a rezerwacja jest aktywna.

Jeśli nie widzisz rezerwacji na Twoim Koncie Gościa oznacza to, że zawieszenie systemu uniemożliwiło płatność i musisz przejść przez ten proces ponownie.

Anulowałem swoją rezerwację. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Ukryj
Pokaż

Jeśli anulowałeś swoją rezerwację koniecznie poinformuj nas mailowo o odstąpieniu od umowy podając nazwisko na które została złożona rezerwacja oraz jej numer. Twoje pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od przesłania do nas mailowego zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.

 

Zwroty realizowane są za pośrednictwem systemu PayU w taki sam sposób, w jaki została dokonana płatność (karta/przelew).

Potrzebuję faktury za kupione rezerwacje na Festiwal. Skąd mogę ją wziąć?

Ukryj
Pokaż

Każda restauracja uczestnicząca w Festiwalu ma obowiązek, wydać paragon fiskalny lub na prośbę Gościa – fakturę. Na koniec swojej wizyty poproś o fakturę managera restauracji a zostanie Ci wydana na miejscu bądź przekazana mailowo. Faktura wystawiana jest w dacie realizacji usługi.

Jakie są dostępne formy płatności?

Ukryj
Pokaż

Płatności za dokonaną rezerwację należy dokonać w ciągu 15 minut od złożenia rezerwacji (pojawienia się okna podsumowania rezerwacji).

 

Płatność za dokonaną rezerwację możliwa jest za pośrednictwem systemu PayU.

 

W ramach swojej platformy, PayU udostępnia możliwość dokonania zapłaty przelewem online, kartą debetową lub kredytową, kodem blik lub przy pomocy portfeli elektronicznych (Google Pay, Visa Checkout, Masterpass).

Czy mogę zapłacić za rezerwację po przybyciu do restauracji?

Ukryj
Pokaż

Niestety nie jest to możliwe. Płatności za dokonaną rezerwację należy dokonać w ciągu 15 minut od złożenia rezerwacji (pojawienia się okna podsumowania rezerwacji), po tym czasie rezerwacja zostaje anulowana, a zablokowany stolik wraca do puli dostępnych.

 

Dokonywanie rezerwacji oraz realizacja płatności możliwe jest jedynie za pośrednictwem naszego systemu.

Ile mam czasu na dokonanie płatności?

Ukryj
Pokaż

W momencie przejścia na ekran podsumowania Twojej rezerwacji masz 15 minut na dokonanie płatności. Po tym czasie system automatycznie anuluje Twoją rezerwację i zwolni zablokowany dla Ciebie stolik. Złożenie anulowanej w ten sposób rezerwacji będzie wymagało przejścia od początku przez cały proces rezerwacji.

 

Jeśli mimo upływu przewidzianych 15 minut zrealizujesz płatność (np. w sytuacji gdy płatność otworzyłeś w nowym oknie) system PayU anuluje transakcję i zwróci pieniądze na Twój rachunek lub kartę użytą do zapłaty.

Karty podarunkowe i kody rezerwacji

Jak użyć kodu wcześniejszej rezerwacji?

Ukryj
Pokaż

Aby skorzystać z Kodu wcześniejszej rezerwacji wybierz interesującą Cię restaurację, następnie skorzystaj z linku znajdującego się w górnej części ekranu. (“Posiadam kod wcześniejszej rezerwacji i chcę go użyć”). W kolejnym oknie wpisz swój Kod wcześniejszej rezerwacji i przejdź dalej. Wybierz i zatwierdź pozostałe parametry swojej rezerwacji. W kolejnym oknie pojawi się Podsumowanie rezerwacji. Jeśli wszystko się zgadza – zatwierdź wszystko przyciskiem “Potwierdzam”. Jeśli prawidłowo przeprowadziłeś wszystkie etapy rezerwacji, otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem rezerwacji.

 

UWAGA: Kod wcześniejszej rezerwacji należy wpisać dokładnie w takim brzmieniu, w jakim go otrzymałeś (małe/wielkie litery, znaki specjalne, etc) najwygodniej jest użyć w tym celu opcji kopiuj/wklej.

Kupiłem wcześniejszą rezerwację, dlaczego nie widzę jej na moim Koncie Gościa?

Ukryj
Pokaż

Kod wcześniejszej rezerwacji jest de facto voucherem, który posłuży Ci do bezpłatnego zarezerwowania swojego wymarzonego stolika w wybranej restauracji. Nie jest on przypisany do Twojego Konta Gościa i może zostać użyty do dokonania rezerwacji na dowolne nazwisko. Ze względu na swoją specyfikę nie jest widoczny po zalogowaniu na Konto Gościa.

 

Po zakupie wcześniejszej rezerwacji otrzymasz mailem załącznik PDF zawierający Twój unikatowy kod. Jeśli mail do Ciebie nie dotarł, odczekaj 60 minut. Jeśli po tym czasie nie otrzymasz swojego kodu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Gościa telefonicznie lub mailowo.

Dlaczego nie działa zakupiony przeze mnie Kod wcześniejszej rezerwacji.

Ukryj
Pokaż

Upewnij się, że wpisujesz go we właściwym miejscu (pierwszy krok rezerwacyjny po rozwinięciu pola „Posiadam kod wcześniejszej rezerwacji i chcę go użyć”)

 

Upewnij się, że kod został wpisany dokładnie w tym brzmieniu, w którym go otrzymałeś (wielkości liter, brak spacji itp innych znaków) Najwygodniej jest skorzystać z narzędzia kopiuj/wklej.

 

Upewnij się, że używasz kodu zakupionego na Festiwal, na który dokonujesz rezerwacji.

 

Jeśli mimo to, zakupiony przez Ciebie kod nie działa, skontaktuj się z Biurem Obsługi Gościa telefonicznie lub mailowo.

Jak użyć kodu rabatowego?

Ukryj
Pokaż

Wybierz termin, godzinę i restaurację, do której chcesz się udać oraz ilość osób – inaczej mówiąc, dokonaj klasycznego procesu rezerwacyjnego. 🙂 Po wybraniu i zatwierdzeniu wszystkich danych Twojej rezerwacji, na ekranie podsumowania, pojawi się przycisk rozwijający pole do wpisania kodu (“Dodaj kod rabatowy”). Skorzystaj z niego, a następnie wpisz kod rabatowy w pasku, który się pojawi obok. Po prawidłowym wpisaniu kodu na podsumowaniu Twojej rezerwacji pojawi się kwota zastosowanego rabatu oraz wartość Twojego zamówienia po rabacie. Jeśli wszystko się zgadza, wybierz przycisk “Płacę”/”Potwierdzam”. W kolejnym kroku system przekieruje Cię do płatności PayU. Gdy dokonasz płatności, Twoja rezerwacja zostanie prawidłowo skompletowana. Na podany przy rejestracji adres mailowy otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.

Konto Gościa

Do czego służy Konto Gościa?

Ukryj
Pokaż

Dzięki rejestracji w systemie Restaurant Club i posiadaniu Konta Gościa można dokonywać rezerwacji na Festiwale Restaurant Week i Fine Dining Week, edytować dane rezerwacji – zmienić datę, godzinę, menu, zwiększyć ilość osób. Na swoim Koncie Gościa będziesz mógł też zobaczyć wszystkie swoje rezerwacje – zarówno bieżące jak i te dokonane po 1 stycznia 2018 roku.

 

Dodatkowo, dokonując rezerwacji po zalogowaniu na Konto Gościa nie musisz każdorazowo uzupełniać swoich danych, gdyż system automatycznie uzupełni je za Ciebie, dzięki czemu unikniesz literówek w mailu i będziesz mieć pewność, że potwierdzenie rezerwacji oraz przypomnienie o rezerwacji zostanie przesłane na właściwy adres.

Czy mogę dokonać rezerwacji bez logowania?

Ukryj
Pokaż

Przy dokonywaniu pierwszej rezerwacji bez logowania, system automatycznie utworzy dla Ciebie nowe Konto Gościa. Na adres mailowy podany podczas zakupu otrzymasz maila powitalnego oraz hasło umożliwiające zalogowanie do swojego Konta Gościa.

 

Jeśli posiadasz Konto Gościa i dokonujesz rezerwacji bez wcześniejszego zalogowania na swoje konto, upewnij się, że wpisany podczas rezerwacji adres e-mail jest prawidłowy. W tej sytuacji system automatycznie przypisze Twoją rezerwację do Twojego Konta Gościa.

Mam problem z zalogowaniem się lub odzyskaniem hasła do konta. Co mogę zrobić?

Ukryj
Pokaż

Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z przycisku „Zapomniałem hasła” znajdującego się na dole okna logowania. Na podanego maila otrzymasz link resetujący hasło. Skorzystaj z niego, by ustanowić nowe hasło do swojego Konta Gościa.

Pamiętaj, że ze względów bezpieczeństwa otrzymany mailem link jest ważny tylko przez godzinę. Po upływie tego czasu link nie będzie działał.

 

Jeśli będziesz miał kłopot z samodzielnym przeprowadzeniem zmiany hasła, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Nasze Biuro obsługi Gościa sprawnie przeprowadzi Cię przez ten proces.

 

UWAGA: jeśli zakładałeś Konto Gościa przy pomocy automatycznej integracji ze swoim kontem facebook, zresetuj ustawienia API na swoim koncie facebook. Niestety w takim przypadku reset hasła w naszym systemie nie pomoże.