Pytania i odpowiedzi


  • :
  • Kontakt
  • Restauracje
  • Rezerwacje
  • Festiwal
  • Płatność
  • Karty podarunkowe i kody Rezerwacji
  • Konto Gościa

Kontakt

Jeśli potrzebujesz pomocy i chcesz się z nami skontaktować:

UKRYJ
POKAŻ

Jeśli chcesz się z nami skontaktować wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń na infolinię Restaurant Week. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Adres e-mail: info@restaurantweek.pl
Infolinia:
w dni powszednie otwartych rezerwacji festiwalowych w godzinach 9.00-21.00
w weekendy otwartych rezerwacji festiwalowych w godzinach 13.00-21.00
w pozostałe dni powszednie w godzinach 10.00-17.00
792 697 697

794 697 697

Restauracje

Jakie Restauracje biorą udział w Festiwalu?

UKRYJ
POKAŻ

Restauracje biorące udział w Festiwalu są starannie selekcjonowane w oparciu o wysoką jakość kuchni i produktów, poziom autorskiego menu, poziom obsługi kelnerskiej (Restauracje nie posiadające obsługi kelnerskiej nie biorą udziału w Festiwalu) i spełniają warunek nie sieciowości.

Jak zarezerwować stolik?

UKRYJ
POKAŻ

Rezerwacje stolików na Festiwal są tak proste, jak rezerwacja biletu do kina! 🙂

 

Wystarczy wejść na www.restaurantweek.pl i zarejestrować konto (założyć Konto Gościa), by sprawnie wybierać pośród wymarzonych Restauracji. Do wyboru masz miasto lub region, dzień i godzinę, liczbę osób i Restaurację z trzydaniowym menu. Po dokonaniu płatności potwierdzenie Rezerwacji otrzymasz e-mailem, na który zostało założone Konto Gościa.

Czy muszę pokazać swoją Rezerwację w Restauracji?

UKRYJ
POKAŻ

Nie musisz drukować swojego potwierdzenia Rezerwacji – po wejściu do Restauracji możesz ją pokazać na ekranie telefonu lub podać imię i nazwisko osoby, która dokonała Rezerwacji (właściciela Konta Gościa) bez konieczności pokazywania potwierdzenia.

Czy konieczna jest punktualność?

UKRYJ
POKAŻ

Prosimy o punktualność :). Twój czas to 90 minut od godziny rozpoczęcia Twojej Rezerwacji. Po tym czasie będą już czekać kolejni Goście. Chcemy, by każdy miał równe szanse na swoje trzydaniowe menu.

Co się stanie jak spóźnię się pół godziny?

UKRYJ
POKAŻ

Chcemy dać wszystkim równe szanse na odbycie pełnowymiarowego doświadczenia restauracyjnego, w związku z tym jeśli spóźnisz się więcej niż 20min Restauracja ma prawo odmówić przyjęcia i realizacji Twojej Rezerwacji, bez zwrotu kosztów Rezerwacji czy możliwości przełożenia na inny termin.

Jak ocenić swoje doświadczenie?

UKRYJ
POKAŻ

Wejdź na www.restaurantweek.pl, zaloguj się na swoje Konto Gościa i wybierz zakładkę historia. Wybierz „Oceń” przy Rezerwacji, którą chcesz ocenić. Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych ocena zostanie zapisana i nie będzie można jej edytować. Pamiętaj, że Restauracja liczy na Twoją szczerą opinię!

Rezerwacje

Czy mogę dokonać zmian w swojej Rezerwacji?

UKRYJ
POKAŻ

Tak, wejdź nawww.restaurantweek.pl, zaloguj się na swoje Konto Gościa i wejdź w swoją Rezerwację. Pamiętaj, że zmian można dokonywać maksymalnie do 17:00 dnia poprzedzającego termin odbycia się Rezerwacji.

Co mogę zmienić w swojej Rezerwacji?

UKRYJ
POKAŻ

Możesz dokonać zmiany Restauracji, daty, godziny lub liczby Gości* (w górę). Nie ma możliwości zmiany miasta, w którym dokonałeś Rezerwacji na inne miasto oraz nie można zmniejszać liczby Gości na Rezerwacji.

*zwiększając liczbę Gości pamiętaj, że musisz dopłacić różnicę, aby Rezerwacja była aktywna.

Czy mogę anulować Rezerwację?

UKRYJ
POKAŻ

Tak, jeśli anulujesz swoją Rezerwację wcześniej niż 7 dni przed datą realizacji Rezerwacji otrzymasz od nas 100% zwrot kosztów. Jeśli anulujesz swoją Rezerwację później niż 7 dni względem zarezerwowanej wizyty a wcześniej niż 17:00 dnia poprzedzającego wizytę zwrócimy Ci 50% kosztów. Jeśli będziesz chciał anulować swoją Rezerwację w dzień jej odbycia lub później niż 17:00 dnia poprzedzającego wizytę, zgodnie z regulaminem, nie zwracamy środków gdyż Restauracja będzie już przygotowana na Twoją wizytę.

W jaki sposób zmienić swoją Rezerwację?

UKRYJ
POKAŻ

Aby zmienić swoją Rezerwację zaloguj się na Konto Gościa, a następnie w zakładce Historia Rezerwacji znajdź i wybierz Rezerwację, którą chcesz zmienić i użyj przycisku “Zmień”. Zostaniesz przekierowany na stronę umożliwiającą ponowny wybór Restauracji, ilości osób, daty, godziny i menu. Po dokonaniu właściwego wyboru zostaniesz przeniesiony do okna Podsumowania Rezerwacji. Jeśli wszystko się zgadza wybierz przycisk “Płacę”/”Zatwierdź” Jeśli zwiększyłeś liczbę osób, system przekieruje Cię do płatności PayU. Nie ma niestety możliwości zmniejszenia liczby osób. Skutecznie dokonana zmiana Rezerwacji zostanie potwierdzona mailem z Potwierdzeniem Rezerwacji wg nowych kryteriów. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zmiany Rezerwacji skontaktuj się z nami, może to bowiem oznaczać, że zmiana nie została przeprowadzona prawidłowo.

Czemu nie otrzymałem potwierdzenia Rezerwacji mailem?

UKRYJ
POKAŻ

Czasami trzeba chwilkę poczekać :). Jeżeli czas oczekiwania na Rezerwację przekroczy 60 minut, prosimy o sprawdzenie statusu płatności. Potwierdzenie swojej Rezerwacji możesz znaleźć również na Koncie Gościa. Jeżeli płatność została dokonana, ale potwierdzenia nadal brak – prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Do kiedy najpóźniej mogę dokonać Rezerwacji na Festiwal?

UKRYJ
POKAŻ

Rezerwacji na Festiwal można dokonać do 20:00 dnia poprzedzającego wizytę w Restauracji.

Dokonałem Rezerwacji ale chcę zabrać więcej osób. Jak mogę to zmienić?

UKRYJ
POKAŻ

Wystarczy zalogować się na swoje Konto Gościa, wybrać aktualną Rezerwację i edytować zamówienie, dodając pożądaną ilość osób. Pamiętaj, aby wybrać odpowiednie menu. Niestety nie istnieje możliwość zmniejszenia wielkości Rezerwacji.

Czy mogę dokonać Rezerwacji dla jednej osoby?

UKRYJ
POKAŻ

Nie ma takiej możliwości.

Co to jest Wcześniejsza Rezerwacja?

UKRYJ
POKAŻ

Wcześniejsza Rezerwacja to więcej Restauracji i lepsze stoliki do wyboru!
Wcześniejsza Rezerwacja jest szansą na zarezerwowanie wizyty w wymarzonej Restauracji przed innymi Gośćmi. Po wykupieniu Wcześniejszej Rezerwacji otrzymasz od nas specjalny dostęp, dzięki któremu 24h przed oficjalnym otwarciem możliwości Rezerwacji dla wszystkich Gości Restaurant Weeka będziesz mógł dokonać swojej Rezerwacji.

Wcześniejsza Rezerwacja to jak rozpakowywanie prezentów wcześniej niż inni. 🙂

Dlaczego nie działa kod rabatowy do Rezerwacji, który otrzymałem od Restaurant Weeka?

UKRYJ
POKAŻ

Prosimy o ponowne sprawdzenie wprowadzanego kodu, wielkości liter, brak spacji itp innych znaków.
Kody rabatowe składają się ze znaków alfanumerycznych, tzn. cyfr od 0 do 9 oraz liter alfabetu łacińskiego. W niektórych przypadkach występuje również znak “#”.

W jaki sposób działa zasada “ósmy Gość gratis”?

UKRYJ
POKAŻ

Przy dokonywaniu Rezerwacji dla ośmiu (8) osób w podsumowaniu Rezerwacji do zapłaty będzie automatycznie naliczona kwota o wartości siedmiu (7) Rezerwacji.

System nie nalicza zniżki w momencie gdy dokonywana jest 2 x czteroosobowa (4) Rezerwacja lub 2 x trzyosobowa (3) + 1 x dwuosobowa (2) lub w sytuacji wybrania Rezerwacji siedmioosobowej (7).

Festiwal

Jaka jest idea Festiwalu?

UKRYJ
POKAŻ

Festiwal najlepszych Restauracji organizowany jest od 2014 roku i łączy wszystkie najlepsze niezależne Restauracje w największych polskich miastach.

Ideą zespołu i współtwórców (Restauracji, Partnerów, Patronów, instytucji wspierających wydarzenie) Festiwalu Restaurant Week i Restaurant Week jest promocja oraz wspieranie rozwoju polskiej sceny restauracyjnej poprzez cykliczne, konsekwentne przybliżanie jej działalności Gościom Festiwalu. Naszym celem jest zarówno zbliżanie Gości do Restauracji jak i Restauracji do Gości. Chcemy przełamywać bariery, które wstrzymują Gości przed częstym spędzaniem czasu w Restauracjach. Restaurant Week i Restaurant Week to niepowtarzalna okazja na poznanie najlepszych Restauracji w ich festiwalowym, popisowym wydaniu.

Jak często odbywa się Festiwal?

UKRYJ
POKAŻ

Festiwal sztuki restauracyjnej Restaurant Week odbywa się dwa razy do roku, zimą i latem.

Z kolei Festiwal najlepszych restauracji Restaurant Week odbywa się dwa razy do roku – na wiosnę i na jesień.

Ile miast bierze udział w Festiwalu?

UKRYJ
POKAŻ

Fine Dining Week odbywał się do tej pory w Krakowie i Warszawie. Zimą 2018 roku zadebiutowały Poznań i Wrocław.


Ostatnia edycja Restaurant Week zgromadziła dziesiątki tysięcy Gości w ponad 35 miastach w 13 regionach w kraju:
Białystok, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Silesia, Słupsk i Ustka, Szczecin, Toruń, Trójmiasto, Warmia i Mazury, Warszawa, Wrocław. 

Płatność

Chciałem dokonać Rezerwacji ale podczas płatności system się zawiesił. Jak mogę sprawdzić czy moja Rezerwacja została zarejestrowana?

UKRYJ
POKAŻ

Zaloguj się na swoje Konto Gościa i zweryfikuj status zamówienia w zakładce Rezerwacji. Jeśli widzisz potwierdzenie Rezerwacji, to wszystko jest ok i Twoja płatność przebiegła pomyślnie a Rezerwacja jest aktywna. Jeśli nie ma potwierdzenia Rezerwacji na Twoim Koncie Gościa oznacza to, że zawieszenie systemu uniemożliwiło płatność i musisz przejść przez ten proces ponownie.

Potrzebuję faktury za kupione Rezerwacje na Festiwal. Skąd mogę ją wziąć?

UKRYJ
POKAŻ

Każda Restauracja uczestnicząca w Festiwalu ma obowiązek, na prośbę Gościa, wydać paragon fiskalny lub fakturę. Na koniec swojej wizyty poproś o fakturę kelnera a zostanie Ci wydana na miejscu bądź przekazana mailowo.

Ile mam czasu na dokonanie płatności?

UKRYJ
POKAŻ

W momencie przejścia na ekran podsumowania Twojej Rezerwacji masz 15 minut na dokonanie płatności. Po tym czasie system automatycznie anuluje Twoją Rezerwację i opróżni koszyk. Dokonanie Rezerwacji będzie wymagało przejścia od początku przez cały proces Rezerwacji.

Karty podarunkowe i kody Rezerwacji

Jak użyć kodu wcześniejszej Rezerwacji?

UKRYJ
POKAŻ

Aby skorzystać z kodu wcześniejszej Rezerwacji wybierz interesującą Cię Restaurację, następnie skorzystaj z linku znajdującego się w górnej części ekranu. (“Posiadam kod wcześniejszej Rezerwacji i chcę go użyć”). W kolejnym oknie wpisz swój kod wcześniejszej Rezerwacji i wybierz ‚Dalej’.
UWAGA: Kod Wcześniejszej Rezerwacji należy wpisać dokładnie w takim brzmieniu, w jakim go otrzymałeś (małe/wielkie litery, znaki specjalne, etc) najwygodniej jest użyć w tym celu opcji kopiuj/wklej.
Wybierz i zatwierdź pozostałe dane swojej Rezerwacji. W kolejnym oknie pojawi się Podsumowanie Rezerwacji. Jeśli wszystko się zgadza – zatwierdź wszystko przyciskiem “Płacę”.

Jak użyć kodu rabatowego?

UKRYJ
POKAŻ

Wybierz termin, godzinę i Restaurację, do której chcesz się udać oraz ilość osób – inaczej mówiąc, dokonaj klasycznego procesu Rezerwacyjnego. 🙂 Po wybraniu i zatwierdzeniu wszystkich danych Twojej Rezerwacji, na ekranie podsumowania, pojawi się przycisk rozwijający pole do wpisania kodu (“Dodaj kod rabatowy”). Skorzystaj z niego, a następnie wpisz kod rabatowy w pasku, który się pojawi obok. Po prawidłowym wpisaniu kodu na podsumowaniu Twojej Rezerwacji pojawi się kwota zastosowanego rabatu oraz wartość Twojego zamówienia po rabacie. Jeśli wszystko się zgadza, wybierz przycisk “Płacę”. W kolejnym kroku system przekieruje Cię do płatności PayU. Gdy dokonasz płatności, Twoja Rezerwacja zostanie prawidłowo skompletowana. Na podany przy rejestracji adres mailowy otrzymasz potwierdzenie Rezerwacji.

Konto Gościa

Do czego służy Konto Gościa?

UKRYJ
POKAŻ

Dzięki rejestracji w systemie Restaurant Club i posiadaniu Konta Gościa można dokonywać Rezerwacji na Festiwale Restaurant Week i Restaurant Week, edytować dane Rezerwacji – zmienić datę, godzinę, menu, zwiększyć ilość osób.

Mam problem z zalogowaniem się lub odzyskaniem hasła do konta. Co mogę zrobić?

UKRYJ
POKAŻ

Napisz do nas na info@restaurantweek.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Nasze Biuro obsługi Gościa sprawnie przeprowadzi Cię przez ten proces.


UWAGA: jeśli zakładałeś Konto Gościa przy pomocy automatycznej integracji ze swoim kontem facebook, skorzystaj z tej instrukcji i zresetuj ustawienia API na swoim koncie facebook. Niestety w takim przypadku reset hasła w naszym systemie nie pomoże.