Pytania i odpowiedzi

Festiwal Najlepszych Restauracji RESTAURANT WEEK odbywa się od 2014 roku. Uczestniczą w nim starannie wybrane, najlepsze i najbardziej autorskie Restauracje największych polskich miast. To święto rosnącego poziomu polskiej sceny restauracyjnej oraz niepowtarzalna okazja na poznanie najlepszych Restauracji w ich festiwalowym, popisowym wydaniu.
Jesteśmy grupą kulinarnych i gastronomicznych pasjonatów. Naszą misją jest wspieranie rozwoju oraz promocja polskiej wysokiej jakości sceny restauracyjnej poprzez cykliczne, konsekwentne przybliżanie jej Gościom.

Chcemy żeby Twoje doświadczenie restauracyjne przebiegło bezproblemowo, dlatego przygotowaliśmy zestaw najbardziej popularnych pytań dotyczących Festiwalu Restaurant Week. Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie, zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

Jak zarezerwować stolik?

Wystarczy wejść na restaurantweek.pl i zarejestrować się, by sprawnie wybierać pośród wymarzonych Restauracji. Do wyboru masz miejsce, dzień i godzinę, liczbę osób i trzydaniowe menu (np. wersja wege). Po płatności Rezerwację otrzymasz e-mailem.

Co przynieść do Restauracji?

Rezerwację – w postaci wydruku lub na dowolnym ekranie.

Czy konieczna jest punktualność?

Prosimy o punktualność :). Twój czas to 90 minut od godziny Twojej Rezerwacji. Po tym czasie będą już czekać kolejni Goście. Chcemy, by każdy miał równe szanse na wymarzone trzydaniowe doświadczenie restauracyjne.

Jak zmienić Rezerwację?

Wejdź na restaurantweek.pl, zaloguj się do Panelu Gościa, a następnie wybierz zakładkę historia. Wybierz edytuj przy Rezerwacji, którą chcesz zmienić. Zmiany zapisz klikając „Zmień Rezerwację”. Po zatwierdzeniu na adres e-mail otrzymasz nowe potwierdzenie Rezerwacji.

Czy mogę anulować Rezerwację?

Tak, do godziny 16 dnia poprzedzającego jej rozpoczęcie. Restauracje są już przygotowane na Twoją wizytę, w związku z czym zwrotowi podlega 50% wniesionej wcześniej opłaty za Rezerwację.

Czy mogę zmienić Rezerwację?

Tak. Rezerwację możesz zmieniać do godziny 16.00 dnia poprzedzającego dzień odwiedzin w Restauracji. Wejdź na restaurantweek.pl, zaloguj się do Panelu Gościa, a następnie wybierz zakładkę Historia. Wybierz edytuj przy Rezerwacji, którą chcesz zmienić. Zmiany zapisz klikając „Zmień Rezerwację”. Po zatwierdzeniu na adres e-mail otrzymasz nowe potwierdzenie Rezerwacji.

Jak ocenić swoje doświadczenie?

Wejdź na restaurantweek.pl, zaloguj się do Panelu Gościa i wybierz zakładkę historia. Wybierz „Oceń” przy Rezerwacji, którą chcesz ocenić. Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych ocena zostanie zapisana.

Czemu nie otrzymałem Rezerwacji e-mailem?

Czasami trzeba chwilkę poczekać :). Jeżeli czas oczekiwania na Rezerwację przekroczy 60 minut, prosimy o sprawdzenie płatności. Jeżeli wszystko z nią okej, prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

Zapisz się do newslettera

Weź udział w największym polskim
festiwalu restauracyjnym, spędź czas
przy stole z bliskimi i znajomymi!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usługi i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.