Jak możemy Ci pomóc?

Kontakt

Jeśli potrzebujesz pomocy i chcesz się z nami skontaktować:

Restauracje

Jakie restauracje biorą udział w Festiwalu?

Jak zarezerwować stolik?

Czy muszę pokazać swoją rezerwację w restauracji?

Czy konieczna jest punktualność?

Co się stanie jak spóźnię się pół godziny?

Jak ocenić swoje doświadczenie?

Rezerwacje

Czy mogę dokonać zmian w swojej rezerwacji?

Co mogę zmienić w swojej rezerwacji?

Czy mogę anulować rezerwację?

W jaki sposób zmienić swoją rezerwację?

Co mam zrobić, jeśli przypadkowo/niechcący anulowałem swoją rezerwację?

Co w sytuacji, gdy chcę anulować rezerwację dokonaną za pomocą Kodu wcześniejszej rezerwacji?

Czemu nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji mailem?

Do kiedy najpóźniej mogę dokonać rezerwacji na Festiwal?

Dokonałem rezerwacji ale chcę zabrać więcej osób. Jak mogę to zmienić?

Czy mogę dokonać rezerwacji dla jednej osoby?

Co to jest wcześniejsza rezerwacja?

Dlaczego nie działa kod rabatowy do rezerwacji, który otrzymałem od Restaurant Weeka?

W jaki sposób działa zasada “ósmy Gość gratis”?

Festiwal

Jaka jest idea Festiwalu?

Jak często odbywa się Festiwal?

Ile miast bierze udział w Festiwalu?

Płatność

Chciałem dokonać rezerwacji ale podczas płatności system się zawiesił. Jak mogę sprawdzić czy moja rezerwacja została zarejestrowana?

Anulowałem swoją rezerwację. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Potrzebuję faktury za kupione rezerwacje na Festiwal. Skąd mogę ją wziąć?

Jakie są dostępne formy płatności?

Czy mogę zapłacić za rezerwację po przybyciu do restauracji?

Ile mam czasu na dokonanie płatności?

Karty podarunkowe i kody rezerwacji

Jak użyć kodu wcześniejszej rezerwacji?

Kupiłem wcześniejszą rezerwację, dlaczego nie widzę jej na moim Koncie Gościa?

Dlaczego nie działa zakupiony przeze mnie Kod wcześniejszej rezerwacji.

Jak użyć kodu rabatowego?

Konto Gościa

Do czego służy Konto Gościa?

Czy mogę dokonać rezerwacji bez logowania?

Mam problem z zalogowaniem się lub odzyskaniem hasła do konta. Co mogę zrobić?

Używamy ciasteczek, by zapewnić Ci najlepsze możliwe doświadczenie na naszym serwisie. Kliknij tutaj, by przeczytać więcej.